Halsont, jobb och påsk

Igår var jag hemma hos LR och kollade på hockeyn. Hur det slutade, vet alla vid det här laget, så vi ordar inte mer om det. En bra match var det oavsett! Och kvällsmat fick jag, så jag var nästan hundraprocentigt nöjd. En HV-vinst hade ju inte setat fel.

Jag har fortfarande ont i halsen vilket inte är bra. Har snart dragits med det i en vecka. Surt! Men det blir väl bättre till slut även det. Och jag som hade planer för nästa vecka när jag skulle vara långledig. Men fortsätter det så här, blir det till att låta bli. Och det skulle vara träligt att vara halvrisig över påsk. Ser ju fram emot påsklunchen hemma hos mamma på lördag, samt lammsteken på måndagen. Och så ska jag jobba hela påskhelgen. Nej, vara sjuk har jag inte tid eller lust med.

Nu ska jag dock till jobbet. Ha en bra natt!

Kommentarer
Postat av: Zombie

Glad påsk vännen.

Hoppas att inte halsen gör allt för ont. =/

2009-04-10 @ 19:36:52
Postat av: Kaktusblomma

jag hoppas verkligen du blir kry snart! Glad påsk! Kramar

2009-04-10 @ 22:49:13
Postat av: V

krya på dig! :)

2009-04-11 @ 09:17:15
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0