Imorgon är det födelsedag

Ja, inte min födelsedag utan min spinnledares. CC blir 40 år och när hon nu så snällt talade om det i onsdags att hon fyller år, då får hon ta det. Bakade precis klart en sats chokladbollar/negerbollar till henne. Tror det blev 40 st, men jag vet inte riktigt då jag inte räknat dem. Sen ska vi se om jag kan få motionärerna att sjunga för henne istället för att stretcha. Tror nog inte att det ska vara några problem. Roligast ska bli att få se CCs min. Fast jag misstänker att hon anar att jag kommer att göra något.  Skoj ska det bli i vilket fall som helst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, va kul med ett överrasknings firande :D hoppas hon blir nöjd :)

2009-04-22 @ 18:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0