Så "här" mycket behövs för att göra mig glad

Fick nyss ett sms från en killkompis från förr i världen. Vi spelade i ett band ihop och har sporadiskt hållt kontakten sen jag flyttade ner till hemstaden. Skickade ett litet "Glad Påsk"-sms till honom tidigare ikväll. Nu fick jag ett svar. Han önskade detsamma och skrev att nu var det alldeles för länge sen vi pratades vid, så imorgon ringer han. Så han lär ringa imorgon. Det råder det inga tvivel om. Jag blev så glad när jag läste det. Påskhelgen kommer inte vara helt svart ändå.

Aj! *svalde* Måste köpa hem glass imorgon. Undrar om whiskey hjälper så länge mot halsont?

Kommentarer
Postat av: pim

drick lite whiskey för mig också ha ha. glassen har jag hemma..

glad påsk

2009-04-11 @ 18:14:07
URL: http://hvpim.blogg.se/
Postat av: Sacaka

Jorå, ta du till whiskey tills du fått köpt hem glass. Det har botat mitt halsonda nu i alla fall!......å glá blir man på kuppen :D

2009-04-12 @ 01:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0