Så kan det gå

Idag när jag kom till Friskis för att värda LHs spinnpass, så började det med att det kom en värd till. Vi har båda fått ok att ta passet från den som ville byta bort passet, så vi blev lite förvånade och sen skrattade när vi sprang på varandra. Men sen kom LH, ledaren. Hon var inte alls pigg på något sätt. Leda ett pass var uteslutet, och det sa jag till henne.
"Men vill du, så hoppar jag upp på ledarcykeln, bara du håller i själv passet", sa jag glatt. "Vi har ju gjort så förr."
"Ja, varför inte?"
"Jag gör det om du verkligen vill att passet ska genomföras. Inga problem."
"Vi gör så", bestämde LH och så blev det.
Jag skickade hem den andra värden, hoppade upp på ledarcykel och LH ledde passet ståendes bredvid, d v s hon talade i headsetet om vad de skulle göra och jag visade. Jag tog dock hand om uppvärmingen, nedcyklingen och strechingen. Men visst ger det mersmak att sitta längst fram och titta ut över motionärerna.


Kommentarer
Postat av: Kaktusblomma

Så du är en av dom där som plågar oss spinnare? s

Kramar

2009-04-05 @ 21:07:06
Postat av: Susanne

Ja men visst är jag det! Kommer du till stan, lovar jag att personligen ta hand om dig i spinnsalen :P

2009-04-06 @ 07:25:51
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0