Aj, aj, aj.....

Jag har ont i senfästet i min vänstra armbåge. Jag hade lite träningsvärk i armarna sen Skivstång/Spinningpasset i tisdags, men att joggingturen skulle ha denna effekt, hade jag inte riktigt räknat med. Jag vaknade tidigt i morse av att jag hade ont, men jag hittade en skön sovställning, så jag kunde somna om. Men aj, det är inge skönt alls att råka böja på den. Varken åt ena eller andra hållet. Och jag som ska tvätta i eftermiddag.

Nu har jag i alla fall beställt min Detroit Red Wings-jersey. Självklart är det med Nicklas Lidströms namn och nummer på. "Lidas" är inte en av världens bästa backar för intet.
Detroit Red Wings-jersey med Nicklas Lidströms namn och nummer på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0