Jag erkänner.....

Jag är alldeles för snäll mot mina chefer emellanåt. Jag ska jobba dagtid imorgon efter att min nrmsta chef ringde mig här om dagen och frågade snällt. VArför har jag så svårt att säga nej när han ringer? Så just nu är det en enormt seg Susanne som sitter i soffan efter alldeles för lite sömn. Men det blev till att sparka upp sig själv efter ca 4,5 timmes sömn. Annars lär jag inte kunna sova inatt. Jag ska vara på jobbet kl 06.00 imorgon bitti, vilket betyder att jag måste upp vid 04.30 så jag hinner äta frukost innan jag tar bussen till jobbet. Det är alldeles för tidigt på dygnet att gå upp. Ja, jag är van att vara vaken den tiden på dygnet, men det är en stor skillnad på att ligga och sova vid den tiden och vara i full fart på jobbet. Min enda önskan är att det inte blir en 12 timmarsdag.

Kommentarer
Postat av: pim

vi får gå på komvux ihop. du får en gå en "säga-nej- utan-dåligt-samvete" kurs:)

2009-12-18 @ 18:47:57
URL: http://hvpim.blogg.se/
Postat av: Susanne

Låter som en bra kurs för mig :O)

2009-12-18 @ 18:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0