Så här borde flera kvällar spenderas

Vet ni hur skönt det är att veta att man är ledig från jobbet för att få gå på konsert istället? Om ni inte vet, så kan jag tala om att det ska bli jätteskönt. Vem sjutton vill vara på jobbet när man kan få se ett av sina favoritband spela live. Och en STOR eloge till nattclubens nöjeschef, som snabbt och effektivt beviljade mitt fotopass till Backyard Babis spelning ikväll, efter att jag förklarat hur det låg till. Jag hade nämligen ringt till dem i måndags, och killen jag pratade med då, tog mitt namn och nummer och lovade att återkomma efter att ha kollat med bandets tourmanager. Då jag fortfarande inte hade hört något efter att jag kommit hem från träningen ikväll, så ringde jag tillbaka. 5 minuter senare var det beviljat och klart. Tack igen!
Nick Borg i Backyard Babies

Kommentarer
Postat av: Maria

Fan va nice! :D

2009-02-25 @ 20:42:41
URL: http://cutie.bloggspace.se
Postat av: V

Åh vad roligt...det var ett tag sen jag var på konsert nu så jag hoppas att jag kan ta mig iväg på ngn snart :)

2009-02-26 @ 17:44:38
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0