Äntligen!!!!!

Ja, nu är det väl en 50 minuter sen jag fick det där mailet och svarat på det har jag också gjort. Detta kan inte vara bra för hjärnan..... Jag ser så fram emot att få träffa honom, då han lyckats fångat så pass mycket av mitt intresse. fortsättning följer.....



Vill även passa på att tacka för alla kommentarer under mitt inlägg om mina semesterplaner. Tack för ert stöd och jag tror att jag kommer få en suverän liten tur bara vädret är på min sida. I den mån jag kan, ska jag låta er få följa med under både road trip och pit stops.

Kommentarer
Postat av: anna

nejdå, 50 minuter så länge ska de tväl inte behöva ta att svara

2009-07-14 @ 10:17:56
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan
Postat av: Kaktusblomma

Vad roligt att du fått svar och att fortsättnign följer!



jag ser framemot din roadtrip! Kram

2009-07-15 @ 22:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0