Mamma fyller år idag Hurra!

Med ett enkelt lite knapp tryck eller två, så var reklamkommentaren borta. Så på denna blogg har ni inget för eran reklam. HA!!!!!

Annars har dagen tillbringats hos mamma som blev ett år visare idag. Det var bror med familj och jag som var där. Hon hade gjort kycklingfileer i gryta, färskpotatis och mumsig kall sås. Till efterrätt fick vi muffins med Daim och Nobless på tillsammans med choklad- och vaniljglass. Mamma vet vad hennes barn tycker om och äter sig mätta på. Efteråt skrattade vi mest åt minstingens upptäcksfärd genom lägenheten och pratade. De tvåstörre varianterna av minivuxna, lekte och tittade sen på film. Hemåt fick jag cykla i lätt regn, men det var tillräckligt mycket av varan för att kjolen skulle bli blöt. Men det har varit en mycket bra och trevlig dag.


Kommentarer
Postat av: Andromeda

Det låter som om du haft en härlig dag. Den där maten lät inte dum. Nu blev jag förstås hungrig... Ska ta mig lite kvällsfika senare. Men nu först en dusch. Äntligen är jag klar med tvätten!

2009-07-19 @ 21:25:32
URL: http://blogg.aftonbladet.se/andromeda
Postat av: Kaktusblomma

Mm, det låter som en trevlig dag. Gött! Kramar

2009-07-20 @ 13:18:48
Postat av: Zombie

S Va?

Får man inte göra reklam här??



Grattis till lilla mamma!

2009-07-20 @ 19:21:25
URL: http://blogg.aftonbladet.se/cyberzombie
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott till din mamma. Det är alltid trevligt att fira när någon fyller =)

2009-07-20 @ 23:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0