Sova?????

Ja, med min sömn är det verkligen si och så. Lättväckt var jag redan innan, men nu har jag blivit extremt lättväckt. Vid 10.45 vaknade jag av telefonen. Eller det var vad jag trodde, men jag hade inga missade samtal. Men något väckte mig, och sen kunde jag inte somna om. Efter en stunds vridande i sängen, gick jag ut och lade mig i soffan. Sagan om ringen började jag titta på i förra veckan, så jag fortsatte med den. Men som vanligt blir jag så inne i filmen att jag blir fokuserad på den och emellanåt börjar fundera på hur händelsen är skriven i boken o s v. Vid 14.00 eller något sådant, somnade jag i alla fall om igen och vaknade vid 19.20 att mobilen började spela ett gitarrsolo, min ringsignal, för mig. Det var kusinen som ville checka läget med mig. Tack vännen min! Utan dig skulle jag inte komma långt i vissa lägen.

Allt som allt fick jag nog nästan 8 timmars sömn idag ändå, men jag blir så seg när det blir så ryckigt. Jag kom även på att efter att jag pratat med kusinen, att jag totalt missat min lunchg idag, då jag försökte somna om i soffan. Så det blev lite sen påfyllnad i magen, men så kan det bli ibland vid tillfällen som detta. En rejäl kvällsmat blev det innan jag ringde vidare till mamma och PK. Nu sitter jag och väntar av tiden lite innan jag ska åka till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0