Allt ska ha en första gång.....

Onsdag är lika med spinningdag. Glad och laddad kommer jag ner till Friskis. Kl 16.30 drar JE igång passet och det känns finfint. Men ungefär halvvägs in i passet börjar jag känna mig lite konstig. Pulsen dunkar på som vanligt, men det flimrade till lite framför ögonen. Det försvinner inom loppet av ett par sekunder och jag dra på som vanligt. Efter yttligare ca 5 minuter, så återkommer det igen, och nu känns det inte bra. Bara att dra av motståndet och sänka farten. Jag känner mig så där uttröttad. Ni vet, så man bara vill sätta sig ner på golvet och luta sig mot en vägg. Jag kliver av cykeln och går ut till receptionen och hämtar en Dextrosol och nytt vatten. Men någon mera spinning blev det inte. Nej, när jag kände mig bra igen, gick jag in i salen och hoppade upp på cykeln. Men jag trampade runt i lågt tempo utan motstånd. Var mest där för att jag ska finnas på plats om det skulle vara något.

Det hela var lite läskigt, då jag aldrig varit med om det förut. Jag har alltid kunnat lämna blod ena dagen och träna som vanligt dagen efter. Man jag misstänker att det hela beror på att jag lämnade blod igår samt att jag fortfarande är lite, lite småförkyld. Jag har förvisso ätit ordentligt och vilat minst lika bra de senaste dagarna, men det hjälpte tydligen inte. Kan även vara en känning av att kroppen fick ta stryk under förra veckan och veckan innan av för dålig sömn. Hamnar i sånna perioder varje år och har gjort det sen så länge jag kan minnas. De återkommer dock mera sällan sen jag började med konstant natt.

Oavsett, så är jag pigg igen och nu väntar duschen,


Kommentarer
Postat av: Maria

Va obehagligt att bli sådär dålig, bra att du mår bra nu iaf<3

2009-03-18 @ 18:27:29
URL: http://cutie.bloggspace.se
Postat av: Amanda

sv: jo det är ju så :P





Härligt att du mår bra igen! Det är läskigt när det händer sådana saker :/



2009-03-18 @ 23:23:26
URL: http://stayreal.blogg.se/
Postat av: idah

det var nära att jags kulle få den, men ska få en när jag fyller år istället :D

2009-03-19 @ 09:13:49
URL: http://fortsattrockaienfrivarld.blogg.se/
Postat av: finaste

Idag shoppade jag för första gången mjölk med världens lycka! Jag älskar de svarta mjölkpaketen :D Jag ska till o med skölja ur paketet riktigt noga för sen ska det stå på hyllan :D



Va duktiga ni är ;D



Kramis!



Förresten.. vi har nya regler och nya adresser om du undrar.. jag finns på msn :)

2009-03-19 @ 15:50:12
Postat av: Susanne

finaste: Jag gillar oxå de svart mjölkförpackningarna. Tala om för Arla.se oxå att du gillade dem. De kan göra att de engagerar sig så tydligt flera gånger, och det vore jättebra!



Ok, då vet jag at jag måste kontakta dig om jag vill ha den nya infon. :O) Tack!

2009-03-19 @ 19:11:15
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0