.....

Tror ni att man vaknar någon annanstans om man springer före med huvudet in i en vägg? Undrar om det är värt att pröva..... Troligen inte, men ibland skulle det vara bra att kunna vakna någon annanstans än hemma.

Min frånvaro denna gång beror på att varenda gång jag försökt blogga de senaste dagarna, så har Blogg.se varit segt och hängt sig, så det har väl inte helt enkelt varit meningen att jag skulle skriva av mig.

Tror nog jag ska testa att köra huvudet riktigt hårt in i en vägg.....


Kommentarer
Postat av: Kaktusblomma

Usch då... så det är en seg bloggvärld där? Jag som har allvarliga funderingar på att byta miljö... hm. Var rädd om skallen. Var rädd om dig! kram

2009-03-08 @ 01:29:49
Postat av: Susanne

Sacaka: Man kan inte bli något som man redan är asg



Kaktusblomma: Jag är alltid rädd om mig själv. Tror jag.....

2009-03-08 @ 17:41:06
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Sacaka

Snälla vänta med å köra huvudet i väggen tills jag har varit på besök i din hemstad om några veckor!Jag vill få äran att träffa den riktiga Maygirl å inte en hjärnskadad variant! ;)

2009-10-21 @ 07:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0