Stavning, vad är det?

Efter en kul och halvt spontan utekväll på en pub, så är nog min stavning och så, inte den bästa. Men vem bryr sig, förutom jag imorgon när jag läser detta ingäll??!!!

Ikväll har jag träffat C för första gången irl (in real life för er som inte vet). Vi har träffats via forum för och om The Ark, och har fått en fin kontakt. Så när hon kom till stan denna helg när henes son var på innebandy cup här i hemstaden, så passade vi på att träffas. Sonen bor med laget i en skolsal, så hon har inte övergett honom på något sätt.

Jag träffade henne utanför Idrottshuset och sen gick vi till en bar, där vi mötte upp PL utanför. Där inne tog vi både en öl och två, och avslutade kvällen med varisn drink. Jag fick visst en beundrare under kvällen. Eller rättare sagt ganska snabbt, men jag avvisade honom ganska brutalt, vilket han fattade efter typ en timme av olika kommande och gående till och från baren där vi satt. Vi mumsade i oss varsin ölkorv, en korg med strips med dip och ett glas jordnötter. Fast jordnötterna var det nog jag som åt det mesta av. Sablar va gott det var! Hoppas bara jag inte får blåsor i munnen imorgon. Det är något med salta jordnötter som jag inte tål. Åtminstone inte tålde som tonåring.

Det var en jättetrevlig kväll! Jag är så glad att vi träffades. Ev har jag och PL sovplats i Gbg när vi åker dit i slutet av juli för att se U2. Om inte annat har vi en vän där, för framtida äventyr i storstaden.

Nu tror jag att jag ska krypa ner i soffan och se på en film. Verkar vara mitt stora tidsfördriv nu för tiden, men det är helt ok. Man har ju Canal+, så det finns alltid något att se.

Jag tar härmed inget som helst ansvar för ev stavfel eller avstavningar. Jag är inte spik nykter, bara lite småberusad. Ni vet så där härliigt glad och lätt i skallen. Nej, soffan och en film var det.....


Kommentarer
Postat av: idah

tack ska du ha :)

2009-03-28 @ 08:38:43
URL: http://fortsattrockaienfrivarld.blogg.se/
Postat av: Sacaka

HA ha ha. Bra att du nämnde att sonen var med övriga laget i skolsal så att ingen tror att jag är en oansvarig mamma! ;)

Ser fram emot framtida äventyr med Er i GBG och hoppas nu inte vi är mitt uppi husutbyggnaden när ni kommer så att jag kan fixa nattlogi till Er.



2009-03-28 @ 11:14:05
Postat av: Pernilla/Pim

ha ha nej din stavning var ingen höjdare ser jag hi hi.. men efter den drinken så är dte fullt förlåtligt :)

2009-03-29 @ 19:24:05
URL: http://hvpim.blogg.se/
Postat av: Sacaka

Jo, den drinken ja.....rena sömnmedicinen........länge sen jag sov så gott efter en utekväll! :D

2009-03-30 @ 10:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0