Äntligen helg för mig

Ja, det kan man verkligen säga. Då jag jobbat extra de två senaste nätterna, så är det verkligen skönt med lite ledighet. Bara de inte ringer i helgen. Jag har ju så svårt att säga nej.

Har precis ätit lite take away från Wok & Co och sitter nu och snuttar på ett glas vitt. Ska strax kolla upp om det går någon bra film på tv i kväll. Annars rotar jag reda på något i dvd-hyllan.

Ha messat lite med en killkompis under kvällen. Vet inte hur vi kom in på det, men jag fick veta att han tycker jag är vacker. Gissa vem som varm ända in i hjärteroten..... Tack för det värmande orden, vännen! Du vet hur mycket det betyder för mig.

Kommentarer
Postat av: Sacaka

vad härligt att han sa det/ skrev det å inte bara tänkte det! Såna killar gillar vi :P

2009-05-09 @ 02:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0