Fikastunder, det är jag och PL bra på

Ja, om det är något PL och jag är bra på, så är det att sitta länge på caféer. Ibland äter vi först lunch där och sen tar en fika till efterrätt, ibland blir det bara en fika. Vilket knäppt uttryck det är egentligen: Att ta en fika. Men strunt i det nu. Hon körde på den nyttiga varianten och mumsade i sig en vegetarisk macka. En annan mumsade i sig en stor bit morotskaka. Båda drack vi varm choklad med vispgrädde till toppad med chokladsås. Jag tycker helt klart att jag gjorde det bästa valet. Grönsaker får jag i mig tillräckligt när jag lagar mat.

Varm choklad med vispgrädde och chokladsås
Min kopp med varm choklad. Vispgrädden är toppad med chokladsås (Tog mig bara en hel natt och lite sömn att få bilden att fastna på inlägget.)

Jag har faktiskt dessa koppar hemma; två röda och två blåa. De är så goda att dricka ur.

Kommentarer
Postat av: ROXY

smaskens! :>

2009-05-10 @ 15:20:45
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: Kaktusblomma

Jag håller med dig! Fikastunder på cafeer är toppen! Guu så gott med varm choklad med vispgrädde :) Kram

2009-05-10 @ 17:18:39
Postat av: Susanne

ROXY: Det var smakens!



Kaktusblomma: Fikastunder på caféer is da shit!

2009-05-10 @ 19:05:52
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Pernilla/Pim

ha ha ja dte blev ett tag nu senast också. men det uppskattas:) och prata är vi också rätt bra på he he

2009-05-12 @ 20:00:08
URL: http://hvpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0