Jag ÄR lat! Och bekväm av mig!

Skulle varit på jobbet idag kl 15.00 för ett personalmöte, men då det regnade precis vid 14.30, så bestämde jag mig för att det var helt omöjligt att hinna dit itid, nu när jag inte kunde ta moppen eller cykla. För bussen skulle jag ju absolut inte hinna dit med. Jag är så enormt duktig på att ljuga för mig själv ibland, med tanke på att bussen går var 10:e minut och så även bussen som jag måste byta till. Och resan tar inte mer än ca 17 minuter. Ibland är jag bra lat och bekväm. Men jag har spenderat tiden i soffan under en filt och tittat på film istället. Mycket bättre enligt mig. Infon från mötet kan jag lätt få tag i ändå. Bara att ringa en arbetskamrat.

Kommentarer
Postat av: Maria

Okej, ibland är det okej att vara lite lat ^^

2009-05-28 @ 17:35:56
URL: http://ilovephilip.bloggspace.se
Postat av: Pernilla/Pim

LATMASK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

2009-05-30 @ 16:09:34
URL: http://hvpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0