Jag kan inte förstå varför.....

Igår var jag hemma hos en vän. Åkte dit på moppen. vi drack te, pratade och tittade på film. Ett bra sätt att spendera en lördagskväll på. Jag åkte hem vid 01.40 eller något sådant. Var i alla fall hemma igen strax efter 02. Och när jag susade fram mellan de mörka villaområderna och förbi de lika mörka bostadshusen, så drabbades jag av en så outsägerlig lust att trycka in den lilla röda knappen till tutan. Min vänstra tummen drogs som av en nästan oemotståndelig kraft mot den lilla röda knappen mer än en gång. I ett läge som detta är det nästan tråkigt att man är så ordentligt väluppfostrad, och tänker vad man själv skulle tycka om ett litet bus som detta. Får se om jag kan hålla mig i schack nästa gång det händer.....

Kommentarer
Postat av: V

hahah kul om du hade gjort det xD

2009-05-25 @ 16:20:44
URL: http://musicinmylife.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha, det hade ju varit lite kul om du had gjort det :p då hade de som vaknat tänkt "fan va är det för jävla ungdomar som tutar mitt i natten?!" xD

2009-05-25 @ 17:51:49
URL: http://ilovephilip.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0