Så var man här igen

Om jag säger så här: Jag sitter inte hemma i myskläderna framför tvn eller datorn och bara har det skönt. Jag sitter inte och njuter av den där kalla ölen. Jag hann inte ens öppna den innan HJ ringde. Så nu sitter jag iklädd arbetskläder nu igen. Men jag får se de fina extrapengarna det blir på nästa månadslön.

Lite bloggsvar:
frida: Com Hem funkar i vanliga fall smärtfritt hemma hos mig. Har aldrig varit några problem. Ja, förutom när saker som dessa händer, vilket inte är direkt ofta.


Pernilla/Pim: Stava av rätt innan du påpekar att jag träffat fel bokstav när jag skriver XD Det är ändrat nu dock. Bara så du vet!

Kaktusblomman: Najs att veta att något tycker att jag verkar ha mål och ambitioner här i livet. :O)


Kommentarer
Postat av: frida

Nej, blixtnedslag kan man ju inte rå för. Skönt att du inte har problem annars!

2009-05-07 @ 08:12:38
URL: http://fraidi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0