Tvätten avklarad

Ja Zombie, dessa dagar som byter plats med varandra. Det är nesligt mot en asså! Att de bara vågar!!!!! *skrattar* Nu är i alla fall tvätten avklarad hemma hos föräldrarna. Medan den hängde i torkrummet och tumlaren gick, så passade jag på att gå en sväng nere på stan och kolla in Jönköpings marknad som var idag. Hejade på folket på Friskis som stod i vårt stånd, annars var det ingen jag pratade med. Kände igen två från jobbet som var där nere med sina familjer. Jag var egentligen på jakt efter en innebandyklubba, då min börjat se sina bättre dagar. Det är dock fel säsong, men på Stadium fick jag tipset att åka upp till A6, då butiken där är något större och de har bättre sortiment av klubbor som inte kostar 600 spänn och uppåt. Jag spelar ju trots allt bara med jobbet, inte i ett lag.

Någon innebandyklubba blev det inte, men lite chokladlinser på 80% kakao, svenska närodlade jordgubbar, en låda till mig och en till mamma, och så take away från en kinarestaurang till kvällsmat till mig, mamma och pappa blev det. Mamma hade först föreslagit pizzerian som ligger mitt emot dem, men jag protesterade högljutt och sa att jag fixar med mig mat hem när jag var på väg tillbaka från stan.

När mamma skjutsade hem mig, svängde vi förbi ICA Maxi också, så handla behöver jag inte heller göra i helgen. Kanon! Maten var mycket god och mamma blev jätteglad för jordgubbarna. Mina är slut sen en bra stund tillbaka och jag njuter nu av en konjak och tuggar i mig chokladlinser istället.

Kommentarer
Postat av: Erika & Daniel

hoppas spriten och linserna smakade gott. glöm inte att köra hem tvätten nu bara.



stor kram från daniel & erika...

2009-06-01 @ 20:58:13
Postat av: Zombie

Vi ska dra ihop ett gäng ifrån jobbet och spela lite till hösten.

Ajaj säger jag bara ;D

2009-06-07 @ 12:33:11
URL: http://blogg.aftonbladet.se/cyberzombie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0