Vardagslyx

Det är något som vi alla borde unna oss lite oftare. Vad som är vardagslyx är olika från person till person. För mig är en vardagslyx att kunna gå ut och äta. Så det var precis vad jag gjorde efter träningen idag. Gjorde mig iordning, lite vardagssnygg så där enkelt iklädd svarta jeans, vit skjorta och vit väst och svarta sommarskor med klack. Gick till min favoritrestaurang här i hemstaden. Rekommenderar den varmt om ni skulle få för er att äta ute när ni är i stan. Unnade mig både förrätt och ett glas rött vin till maten. Till förrätt åt jag Bruchetta a la Romana, en rstade brödskiva med hackade tomater och olivolja på och en bit parmaskinka med riven parmensanost på. Mmmmm..... Till huvudrätt åt jag lammfile med sallad och svamprisotto. Det var såååå gött! Som sällskap hade jag med mig en bok.

Nu ska jag softa lite framför datorn, och sen blir det film fram tills hockeyn börjar. Go Red Wings!!!!!

Kommentarer
Postat av: zombie

Jag vardagslyxade rejält idag.



Jag har varit i behov av en cykel i åratal,men alltid snålat ur.



Idag visste jag att det fanns en bra till skapligt pris i stan.Nä nu jävlar tänkte jag,man ska inte skjuta upp saker hela tiden och travade dit efter jobbet.Killen gav mig ett ännu bättre pris.



Nu står hojen på min balkong. =)





2009-05-27 @ 21:45:38
URL: http://blogg.aftonbladet.se/cyberzombie
Postat av: Kaktusblomma

Meeeeeh, sluta suktas, kvinna! s

Jag har inte ätit nåt ikväll...

Det lät otroligt gott! Det är härligt att unna sig och det ska man göra ofta! I morrn ska jag unna mig...

Ha en fin kväll! kram

2009-05-27 @ 22:56:04
URL: http://blogg.aftonbladet.se/kaktusblomma
Postat av: Maria

det låter väldigt trevligt, det är alltid lika kul att äta ute.

2009-05-28 @ 07:44:02
URL: http://ilovephilip.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0