I'm a little bit sad.....

Just nu har jag matpaus så här mitt i natten på jobbet. Idag har varit en ganska bra dag, men med ett litet snöpligt slut.

När jag gått upp vid 13.30 (alldeles för tidigt egentligen) och gjort mig i ordning, så tog jag mig ner till Wayne's Coffee för att äta lunch. Medan jag mumsade i mig lasangen vid 15.00, så dök en ny killbekant upp och gjorde mig sällskap. Vi hade en mycket trevlig pratstund, så när klockan helt plötsligt var 18.00, så körde han upp mig till Kinnaprs. Det var alltså hockeydags och ikväll var det Timrå som kommit ner till oss för att visa vad de kunde.

Vilken match. HV ägde den totalt och avlossade skott på skott mot deras målvakt. I slutändan vann HV skotten med 53-20!!!!! Deras målvakt spelade hur bra som helst och Timrås backar tog hand om ev returer från honom, och de lyckades även döda ett gäng numerära underlägen. Det hela slutade med 2-0 seger till Timrå. Det känns verkligen orättvist, för HV spelade riktigt bra, men kunde av någon anledning inte näta helt enkelt. Tur för Timrå kanske, för annars hade nog matchen dött långt innan tredje periodens början. Hatten av för Timrå som krigade till sig en seger.

Natten på jobbet är riktigt bra. De maskiner jag kör inatt, flyter på riktigt bra och det är lugn och ro. Nu ska jag åter ut till dem.

Hoppas ni sussar sött och drömmer gott!

Kommentarer
Postat av: pim

åhå vem är detta?någon intressant?

2009-11-27 @ 17:07:24
URL: http://hvpim.blogg.se/
Postat av: Susanne

pim: Vi får se. Återkommer på den punkten

2009-11-27 @ 21:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0