Jag är en rabiat mygga

Nog för att jag fått höra att jag är många saker i mitt liv, som: pratig, snäll, omtänksam, virrig, knasig, inte riktigt riktig, inte sund på någon fläck, rolig, dum, egoistisk, busig, barnslig, envis och en hel del till. Men igår ansågs jag i egenskap som Kentfan vara rabiat. Och hur sjutton är man då? tänkte jag och tittade in på Saols hemsida för att hitta svaret. Och där stod det mellan rabblande och rabies, vilket kändes mindre betryggande. Rabiat betyder ursinnig, ettrig och inbiten. Men jaha, tänkte jag och skrattade. Och när jag talade om för personen vad det betydde, så sa han att jag kanske var en mygga. Men tack för den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0