Jag = Smart

Adore: Jag hoppas att glassen var god :O)

Hur smart är det på en skala från 1-10 att glömma spinnskorna hemma när man ska värda ett spinnpass? Skorna jag fick med mig var mina vanliga gympaskor, vilket i och för sig funkade. Men jag hade lite taskig känsel i tårna efter passet. Kittade "skönt" i dem.

När jag kommit hem från Friskis, så duschade och åt jag innan jag åkte ut till brorsan. Där bjöds det sen på sen middag. Rostbiff i mumsig marinad och potatisgratäng samt sallad och annat gott. Jag berättade om lägenheten och vi pratade om en massa annat. Ja, och så umgicks jag med barnen förstås.

Nu är jag hemma för att byta kläder och packa om väskan, för jag har blivit inringd till jobbet. De satt och åt efterrätt när jag gick till bussen.

Sov gott och dröm sött goingar!

Kommentarer
Postat av: Maria

Va trevligt med god middag :)

2009-11-15 @ 20:25:02
URL: http://ilovephilip.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0