Höstig torsdag

Torsdagen är här äntligen! Sista natten denna vecka på "älsklingsmaskinerna". Jag ogillar skarpt att köra dem. Tur att jag kör med en bra tjej denna vecka, och jag tror att vi kör ihop även nästa vecka. Annars skulle jag nog gnälla ännu mera. Och jag såg en glimt av kommande veckors schema, och om det förblir, så blir det till att köra mina "älsklingsmaskiner" i minst två veckor till. Suck!

Annars är detta en bra dag. Om lite mer än en timme sitter jag på bussen mot HV71s hemmaarena för att se dem vinna över Södertälje SK. Hoppas som alltid på en jämn match med HV-vinst i slutändan. Lite ruff och bök för gärna förekomma också.

I övrigt så skiner solen genom vindbyarna och det är en riktigt fin höstdag här i staden. Najs! Hoppas att vi får flera höstdagar som denna, fast med lite mindre blåst då. Har en liten lönn på andra sidan innergården som har härligt blodröda löv just nu. Ni skulle sett den lite tidigare idag när solen sken på den.

Nej, nu måste jag masa mig upp ur soffan och börja samla ihop mina grejer och få på mig annat än mysisar.
Pöss på er!

Kommentarer
Postat av: e

då hoppas vi att dem vinner (: min torsdag har varit slö men bra tack

2009-10-15 @ 20:31:48
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas att jobbet går bra :)

2009-10-16 @ 12:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0