Väntan kan vara lång

Idag har det inte hänt mycket. Förkylningen har vandrat upp i näsan och det är lite droppkran, vilket är lite jobbigt. Men hellre det än halsont.

Att jobba inatt gick jättebra. Hade förträngt hur snabbt arbetskläderna blir smutsiga av visst produktspill, men blev snabbt påminnd om det inatt. Annars funkade mina maskin mycket bra, och det blev en hel del producerade. Kunde gått bättre, men det gick absolut inte dåligt. Skönt!

Jag tog en promenad till affären i kvällssolen, vilket var mycket skönt. Insåg på vägen hem att jag glömt köpa hem ost, men det gör inget. Fick ju med mig hem leverpastejen, så jag har i alla fall något att ha på mackan.

Annars sitter jag mest och väntar på att få åka till jobbet, vilket är oerhört okonstruktivt. Och inte verkar det börja någon bra film just nu heller. I-landsproblem? Definitivt, men jag är lite rastlös.

Kommentarer
Postat av: idah

verkliogen.... så roligt att se dom live :)

2009-09-06 @ 22:58:21
URL: http://fortsattrockaienfrivarld.blogg.se/
Postat av: Carita

Nu hittade jag äntligen hit! Visst är det roligt att blogga igen då hösten kommit, och vem behöver AB? Jag som älskar statistik får mitt lystmäte på wordpress :-)

2009-09-07 @ 22:25:21
URL: http://debutsky.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0