Vardagslyx

Idag kom jag äntligen iväg på den där massagen jag suktat efter i snart 2 år. Ja, så länge. Varför? För ca två år sen smällde jag med cykeln och fick avboka massagen. Läs mera här, här och här. Sen kom det en del annat emellan. SEn fick jag fullt upp med att försöka få ordning på mig själv. Sen har jag totalt glömt bort det. Tills för någon månad sen, och idag fick sig mina muskler en efterlängtad genomknådning. Himmelskt skönt var det och jag ska dit om 6 veckor igen.

Till middag idag åt jag revben, honungsglaserade sådanna. Himmelskt goda! Till det drack jag ett glas rött. Och eftersom glaset är tomt sen en bra stund tillbaka, så ska jag gå och fylla på det. Ska även hugga in i en stor portion glass: Carte D'or Caramel Cinnamon Waffle.

Ha en bra fredagskväll, vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0