Fixarlördag del 2

Tja, jag borrade rakt in i problem innan jag knappt hade börjat. Min lilla fina slagborr klarar inte av hårdbetong som oftast finns i ytterväggarna på nyare hus. Min söta lilla Bosch klarar bara mjukbetong. Även om jag inte sa det högt, så osade riktigt i skallen på mig av svordomarna. Men en BT hörde av sig då. Han jobbar inom bygg- och mpnteringsbranschen, så han erbjöd sig att komma över med en kraftigare slagborr. Och vips! Nu sitter alla sex fästerna till de olika gardinstängerna på plats.

Vi pillade även lite med mitt bio-hemmasystem, då jag inte fick ordning på det i torsdags kväll. Även om inte ljudet är rätt kopplat för tillfället, så går det nu att se film via projektorn och lyssna på alla ljud genom surround systemet. Najs!

Så nu ska jag ha filmkväll ikväll!

Kommentarer
Postat av: Andromeda

Vilken tur att du hade något som kunde hjälpa dig med gardinstängerna! Hoppas du blev nöjd med din filmkväll :-)

2010-04-11 @ 22:20:24
URL: http://blogg.aftonbladet.se/andromeda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0