Fredagsmys

Igår säkrade HV71 sin plats i finalen genom att slå Skellefteå med 4-1. Woho!!!!! Även Djurgården vann sin semifinal och har även dem säkrat sin plats i finalen. Så nu blir det en tråkvecka utan sm-hockey, då första finalmatchen är först på torsdag. Men den som väntar på något gott..... Tufft och roligt kommer det att bli i finalserien. Unga, hungriga Djurgården mot etablerade, erfarna HV71.

Nu ska jag strax bege mig hemifrån. Ska ner på stan en snabbis innan jag ska hem till MR och leka resten av dagen. Det vankas lunch vid 11.30 där och sen fika ett tag senare. Sen vid 15.00 är det dags att bege sig mot Friskis, då man har värdpass att köra kl 16.00. Sen vete katten om det blir något Danspass för mig. SKull enog på sätt och vis vilja ta mig hemåt efter spinningen, men vi får se vad MR säger.

Efter träningen blir det till att ta sig hem och duscha. Daten kommer över på mat ikväll. Mys!



Fredagsmys från OLW

Kommentarer
Postat av: Zombie

Mys väl och länge min vän. =)

2010-04-09 @ 17:36:42
URL: http://blogg.aftonbladet.se/cyberzombie
Postat av: nilla

Kellefteå??? vad är dte för lag? :)

men vad bra då väckte jag inte dig idag. tänkte inte alls på tiden när jag smsade dig hi hi

2010-04-09 @ 17:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0