God morgon Världen!

För ungefär en halvtimme sen vaknade jag till liv. Ont i huvudet och snorig..... Kul..... Huvudvärken beror nog mestadels på sömn- och vätskebrist, så det sistnämda försöker jag åtgärda just nu. Sova får jag göra inatt igen. Har fortfarande en så skön känsla efter gårdagen i kroppen. Får suga lite på den lite till, men imorgon är det en ny match och ett hungrigt och farligt Djurgården som kommer ner till Jönköping. Men det är imorgon det.....

Idag har jag bara några måsten som måste göras. Tvätta lakan, damsuga och träna. Sen är kvällen fri att göra något på. Jag vet precis vad jag vill göra efter träningen, så då får jag väl se till att det blir så. Nu ska jag se om jag kan hitta någon lunch, död eller levande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0