Helomvändning

Vid 3-snåret i eftermiddags lade jag mig under filten i soffan och tittade på film. Somnade precis som de senaste gångerna, och sov en bra stund. Typ 2-3 timmar. När jag sen vaknade, kände jag mig otroligt pigg. Visst var jag liiite småsnorig fortfarande, men ingen huvudvärk och ingen feber. Ville inte hoppas för mycket, men efter ytterligare några timmar, så var jag fortfarande lika pigg. Woho! Det är nämligen så att jag har fått en plats i kortegen med supporters och HV-spelare imorgon. Så vem vill vara sjuk då och lämna den platsen till någon annan? Inte jag i alla fall. Så håll alla era tummar och tår för att jag håller mig pigg och feberfri nu. Vem sjutton har tid att vara sjuk när något sånt här är på G?

Kommentarer
Postat av: Adore

Woho! Jag är tillbaka!

Och hur firar vi detta b'ttre än att skriva en recension på In full regalia?



Well, you tell me ;)

2010-04-28 @ 18:41:31
URL: http://www.adore-adore.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0