Mysig tisdagskväll

Denna tisdag har varit toppen! Jag var kanske inte så het och pigg när jag vaknade, vilket jag gjorde någon gång efter 11.30, men ett stort glas vatten i magen och slöande i soffan framför tvn, så var jag i full fart. Lunchen landade i magen först vid 15.15, men det var helt ok, då det äntligen var dags för ett pass med Skivstång/Spinning kl 17.00. Senaste tiden har det blivit varannan vecka bara p g a sjukdom. Och jag har inte kunnat köra fullt ut p g a ett knä som inte velat vara med. Nu känns knät bra igen, fast jag kör med lätta vikter fortfarande på benövningarna och kommer så göra resten av terminen, då jag måste låta det vara lite ifred nu. Spinningen kan jag däremot köra fullt ut på nu. Och visst körde jag en riktigt genomkörare idag. Kändes dock i benen under spinningen att jag inte kunnat köra lika hårt som tidigare i vintras. Men det kändes jäkligt gott!

Efter träningen skyndade jag mig hem, då killen skulle dyka upp kring 19-snåret, d v s jag hade ungefär en halvtimme på mig efter att passet slutat. Vi hade en mysig kväll med massor av prat och kram-mys. Vi har haft lite problem att få våra scheman att passa ihop den senaste tiden, men hockeysäsongen är snart över. Fan, vad jag kommer att sakna den. Men samtidigt ska det bli skönt, då mitt schema blir mera öppet, vilket kommer att betyda mera mys. Me likie!

Nu ska jag krypa upp i soffan med en sönderdelad chokladmuffins och vaniljglass i massor. Mmmm.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0