Spinning x 2

Idag blev det dubbla spinningpass. JH messade mig på förmiddagen och frågade om jag kunde ta hans pass, då han var väldigt förkyld. Han har passet efter mig, så det var ju inga problem. MLs pass är kul. Fast har man ett pass i bena redan, så känns det ordentligt i bena. Vill inte veta hur det kommer att kännas imorgon eller på söndag. Kanske ska träna lite lätt, så man mjukar upp musklerna igen och slipper träningsvärken. För det kommer jag garanterat få, lilla otränade jag. Sjukdom och inflamerat knä sätter sina spår på formen.

Nej, nu ska jag se till att bli fräsch som en nyponros igen. Sen ska jag köpa hem lite gott käk medan jag ringer till mamma. Sen blir det hem och slappa i soffan resten av denna kväll.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken trevlig dag du verkar ha haft! Det är få saker som är så skönt som att slappa i sin soffa och titta på tv :)

2010-04-23 @ 19:47:52
URL: http://ilovephilip.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0