Trött och hängig

Igår kväll försökte jag ragga någon att titta på film med mig. Var nog tur att jag inte hittade någon, för jag somnade i soffan vid 22.00 tror jag bestämt att det var. Jag vaknade först efter midnatt igen, och då var jag allt annat än pigg. Och då menar jag inte att jag kände mig trött utan snarare sjuk. Kände mig snorig och sårig i halsen. Jag åt lite, sen kröp jag ner i min säng. Jag vaknade tidigt imorse, typ 06.30, av att jag var hungrig och tänkte: "Att jag är nog tack och lov inte sjuk. Det var nog bara någon tillfällig formsvacka". Jag var dock fortfarande snorig och sårig i halsen, men jag kände mig mest hungrig. Brukar vara ett gott tecken på att jag inte är sjuk. Så jag åt fil och flingor till frukost och slog mig ner framför datorn.

Efter en eller två timmar kände jag mig dock trött. Kände att jag behövde sova lite till. Prövade att ligga i sängen, men blev bara rastlös, så jag hämtade in täcke och kudde till soffan, och slängde på Toy Story. Sov snart gott i soffan. När jag vaknade, var filmen slut. Stängde av och sov lite till. När jag vaknade igen efter 12-slaget, så tvingade jag i mig lite mat. Slängde sen på Toy Story 2 och somnade visst om.

Vaknade för typ en kvart sen av att mobilen ringde. Var en driftledare som undrade om jag ville jobba extra. Fast HJ, som ringde, tyckte bestämt att jag skulle stanna kvar hemma och komma till jobbet imorgon kväll istället, precis som mitt schema säger.

Nu ska jag tvinga i mig lite mera mat och titta på lite kvalseriehockey för att dämpa hockeyabstinensen, då finalserien i Elitserien inte börjar förrän på torsdag.

Dagens behållning är:
1) Ett mysigt sms av daten. Gulliga du!
2) Bullseye. Sötare leksak får man leta efter


Kommentarer
Postat av: Zombie

För mig är det tvärtom.Det är när jag håller på att åka på ngt som hungern kommer .S



Hoppas att du klarar dig. =)

2010-04-11 @ 17:21:44
URL: http://blogg.aftonbladet.se/cyberzombie
Postat av: pim

du glömde ragga på mig:) jag var hemma själv och ledig..fast somnade du kl 22 gjorde det kanske inget..

2010-04-11 @ 20:45:52
URL: http://hvpim.blogg.se/
Postat av: Susanne

pim: Jag glömde inte alls bort dig. Du svarade inte

2010-04-12 @ 02:51:25
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: nilla

va? vilket nummer ringde du? det ringde inte här:) skumt., jag var ju hemma och låg i soffan hela dagen :P och det fanns inga nummer på någn nummerpress:P hrmm

2010-04-12 @ 17:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0