Valborgsmässoafton

Ja, den har jag tillbringat solo allena, men det har inte gjort mig ett enda dugg. Killen "leker" med polarna och lyssnar på hårdrock och häller öl i magen, vilket är helt ok för mig. Bra att han får lite kvalitetstid med dem. Själv har jag ägnat det mesta av dagen åt att redigera klart fotona från Guldkortegen. Avbrott har gjorts för lite sömn, ett läkarbesök, mat och chat med killen.

Jag har fått sån hemsk hosta helt plötsligt att jag fick ge mig denna gång. Jag är inte den som går til läkaren i första taget eller äter Alvedon eller liknande vid första symptomen. Har alltid varit sådan och kommer nog alltid att vara. Vilket i sig jag tycker är väldigt bra. Men igår kväll fick jag en så kraftig hostattack att jag trodde jag skulle spy och tårarna rann utmed kinderna. Fick en nästan lika kraftig i morse, så då var det bara att ringa. Fick två hostmediciner utskrivna, men då jag glömt kortet hemma, kunde jag bara köpa ut den ena. Och nu ikväll har jag fått ångra grymt att jag inte fick med mig den hostdämpande hem också. Men jag blir så djävulskt trött av den, så jag bestämde mig för att jag kanske skulle klara mig på den slemlösande, då det har varit mitt största problem. Men det blir jag som tar Kitty till sjukhuset och apoteket där imorgon förmiddag.

Sist men inte minst, tänker jag bjuda på lite flera bilder från onsdagens Guldfirande med HV71.

Heavy! Hell yeah!
Janne Niinemaa stannar och poserar för oss

Stefan Liv tar emot folkets jubel
Stefan Liv tar emot folkets jubel

Johan
Johan "Liket" Lindström lånade en supporters flagga och vandrade längst ut på scenen med den. Han var i toppform denna kväll

Dags för lagfotografering
Dags för lagfotografering. Undrar just vad/vem Kapten Davidsson räcker ut tungan åt?

Och här kan ni kolla in alla fotona jag lagt upp från denna underbara kväll.

Kommentarer
Postat av: Kusinen

tänk om HV inte vunnit guld.. hade du skrivit om Djurgården då? :)

2010-05-01 @ 19:13:11
Postat av: Susanne

Kusinen: Jag hade säkert skrivit något om Djurgården om det varit dem som tagit SM-guldet och inte HV. Djurgården har imponerat stort under sista delen av säsongen och under hela slutspelet. Men jag hade säkerligen inte skrivit lika mycket om det.

2010-05-02 @ 00:32:26
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: nilla

antar att du inte ville ha sällskap. annars hade du kunnat ringa:) jag satt också väldigt solo och var något uttråkad..men det går väl över det också..hoppas din hosta ger sig någon gång :)

2010-05-02 @ 18:33:31
URL: http://hvpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0