Två F avklarde idag

Första F:et: Fika med PL på Johans, vårt stammisställe. PL åt i vanlig ordning en mumsig vegetarisk macka till sitt te medan jag mumsade i mig hallon paj med vanlijsås till mitt. Mmmm, mycket gott..... Och vem brydde sig om att jag bara tre timmar tidigare beklagat mig i telefon att jag ätit alldeles för mycket gott de senaste veckorna och tränat alldeles för dåligt? Ja, inte jag i alla fall. Träningen sätter ändå igång på allvar nästa vecka. Med råge!

Hallonpaj

Hallonpaj på smuldeg med vaniljsås

Andra F:et: film med JE som hämtade upp mig på Johans. Och till film på bio äter man popcorn och dricker läsk. Jo, det gör man! Och hör sen! Vi såg Trollkarlens lärling, men den var inte alls som jag trodde. Det var mera en ungdomsfilm, men den bkjöd på en hel del skratt, så helt bortkastat var det inte.

Popcorn

Överbelysta popcorn med varsin Fanta till

Nu ska jag äta och sen packa väskan igen. Imorgon åker jag till Stockholm och sen vidare, eller tillbaka - vilket du vill, till Västerås.

Kommentarer
Postat av: Helena

Håller med om att popcorn och läsk hör ihop med biobesök! :)

2010-08-12 @ 11:13:36
URL: http://aragornsfru.blogg.se/
Postat av: nilla

riktig svulladag:)

2010-08-17 @ 11:33:53
URL: http://hvpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0