Dag 15 - Mina drömmar

Denna känns inte enkel på något sätt. Drömmar har man haft många genom åren. Vissa har försvunnit, andra är är härliga dagdrömmar och vissa när man fortfarande för att de en dag ska gå i uppfyllelse. Ibland undrar jag om drömmar är något man ska dela med sig av, men vissa är helt ok att dela med sig av.

En av mina drömmar är att få resa till Alaska och sen vidare upp i Klippiga bergen i Nordamerika. Vad som lockar är naturen på båda platserna. Jag har alltid varit dragen till naturen även om jag väldigt sällan är ute i den. Bara att få uppleva och se stora vidder av mer eller mindre orörd natur och se den med egna ögon. Att få se djurlivet. Tänk att få se en livs levande Grizzlybjörn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0