Dag 25 - En första

Hhmmmm..... Jösses vad jag har funderat på denna, men jag vet precis vad jag ska berätta om. Vissa eller många av er minns kanske att jag gjorde en road trip med min moppe förra sommaren? DET var en häftig känsla. Och en häftig resa! Jag minns första kvällen när jag slagit upp mitt tält på campingen i Linköping. Vilken känsla jag hade i kroppen. Den var underbar! Jag kände mig så lugn och sansad. Jag hade koll på läget och samtidigt kände jag sån enorm frihet. Jag skulle verkligen göra denna road trip melloan Jönköping och Västerås via några avstickare och så tillbaka igen.Folk hade verkligen skakat på huvudet åt mig och halvt idiotförklarat mig. Men vem brydde sig? Och det var en sån skön känsla i kropp och själ. Att få uppleva den känslan så starkt, skedde nog just då. Den var så intensiv när jag satt framför tältet denna sommarkväll i början av augusti 2009 och slogs mot myggen medan jag åt kvällsmat och läste en bok. Det var första gången jag kände mig så härligt fri i sinnet någonsin.

Vill ni läsa om road tripen, kan ni göra det här: Del 1, Del 2 och mera bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0