Festklänningen börjar ta form

Den 27 februari ska jag på fest-/galamiddag då Friskis & Svettis Jönköping firar 25 år i år. Det är en fest för oss funktionärer i föreningen. Häftigt! En vän till mig hjälper mig att sy en långklänning. Enkel, men fin. Precis som jag vill ha det. Idag har jag varit hemma hos henne och hon har sytt klart grunden på den. Själva fodralet så att säga är klart. Jag ska dit en sväng imorgon innan hockeyn, så vi kan fortsätta. Tyget är mörkblått och övergår i svart när man rör på det. Så himla fint blir det! Jag kommer att känna mig så jäkla vacker den kvällen. Bilder utlovas!

Sen har jag varit med världens bästa LR på bio ikväll och äntligen har jag fått se Avatar. Vilken film! Så sorglig, men så vacker! Och vilka vyer de har skapat! 2 tim och 40 min bara försvann i min hjärna, jag var som trollbunden. Har ni inte sett den, måste ni bara se den. Helt klart värd varenda krona. Den måste jag köpa sen när den släpps på dvd.

Nu har jag och ÅH precis bestämt en samlingskväll för en bunt glada tjejer i varierande åldrar som träffades första gången i Sundsvall sommaren -08. Den respons jag fått hittills på inbjudan är bara positiv, och det känns toppen. Skulle vara så skoj om det blev av.

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag skulle också vilja se "Avatar"...får väl hoppas att jag kommer iväg på bio någon gång. ;)

2010-02-08 @ 13:55:31
URL: http://aragornsfru.blogg.se/
Postat av: ROXANNE

ooh, jag vill ockå se avatar, jag måste vara den sista i sverige som kommer missa den :o

2010-02-08 @ 17:53:06
URL: http://kissamiss.blogg.se/
Postat av: Zombie

Wohooo!Bilderna väntas på! =)

2010-02-08 @ 18:08:00
URL: http://blogg.aftonbladet.se/cyberzombie
Postat av: Adore

Ah vad kul!

Det var samma när jag skulle på studentbalen.. Vem vet om jag ngnsin kmr ha en långklänning på mig? Man får ju passa på :)



2010-02-08 @ 21:15:28
URL: http://www.adore-adore.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0