Ge mig en tagg?

Nej, jag har inte hittat en kaktus, även om det står tre små söta sådanna i en avlång kruka i fönstret framför mig. Men jag är så otaggade att det nästan är tröttsamt. Eller det är tröttsamt. Vaknade helt väck idag av att mobillarmet satte igång vid 14.00. På ren rutin gick jag ut i köket och satte på pastavatten, träningsdag idag, och sen vidare in i badrummet. När jag ätit och satt i soffan framför tvn i väntan på att klockan skulle gå, så kände jag mig helt ur slag. Det bättrade på sig när jag väl satt på spinncykeln, men det var svårt att motivera sig att ta i lite till. Koncentrationen var lika med noll. Lite bättre var det på danspasset efteråt, men inte mycket. Piggnade dock till lite när HHR spexade lite framför den stora affischen på sin sambo som hänger inne i salen.

Jag köpte med mig en grillbricka för 2 personer från Pallas Athena på vägen hem. Nej, jag åt inte upp hela, men säkert mer än hälften för det var så himla gott. Och jag var hungrig efter träningen.

Grillbricka

Nu ska jag plocka klart det sista, troligen somna i soffan för att vakna lagom till först lite NHL-hockey på 5:an och sen OS-invigningen.

Ha en toppenhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0