Gillar spontanitet

En härlig känsla/grej man borde hänge sig oftare åt. Jag brukar försöka hitta på spontana saker när andan faller på, men ibland får man inte alltid folket med sig. Men oftast går det. 

Igår, precis innan hockeymatchen började, ringde mobilen och det var BW. Han ska troligen komma ner till helgen, då han ska till Värnamo och eventuellt köpa en ny bil på lördag morgon. Men han behövde någonstans att sova, och då ringer man så klart mig. Så himla skoj! Hoppas att det nu blir så, för jag har inte träffat honom sen i augusti när jag var i Västerås på min road trip med moppen.

Nej, nu vankas det sen lunch här. Ris med kyckling och sås på yougurth och chilisås. Sen är det träning som gäller. Först spinn/medel och sen body pump med JM. Tänkte att mina ömma muskler skulle få känna att de lever.

Kommentarer
Postat av: nilla

det är alltid skoj. synd bara att jag kan vara så ospontan just nu.



vi måste göra om vårt "ligga-i-sängen - och-prata"(även om det kanske lät lite dumt) uppskattar verkligen folk som man kan prata med utan att behöva göra saker hela tiden

2010-02-06 @ 19:22:40
URL: http://hvpim.blogg.se/
Postat av: Susanne

nilla: Absolut måste vi göra det. Var ju hur mysigt som helst! ;O)

2010-02-06 @ 20:04:26
URL: http://susannehitochdit.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0