Flytten till nya lägenheten - Del 2

Idag har LR varit här och hjälpt mig packa. Jag gillade skarpt arbetsfördelningen för dagen. Han packade ihop grejerna i köket medan jag befann mig i sovrummet och provade kläder, för att se vad som skulle behållas och vad som skulle skänkas till bättre behövande. Jag passade även på att ringa några sista flyttsamtal.

Sen gick vi till Chicki Ma Ma och åt lunch ihop. Mycket trevligt som alltid i hans sällskap. Sen gick vi tillbaka till lägenheten och fortsatte lite till. Vid 17.00 bytte jag om till träningskläder, för jag skulle hänga med på innebandyn med arbetskamraterna för en gångs skull. Vi skulle dock svänga förbi Biltema innan kvällens drabbning, för LR behövde en ny klubba. Precis när vi skulle åka, hörde SaA av sig, vilket slutade att hon hängde på till jobbet istället för att spinna. Så sammanlagt blev vi 7 st ikväll. Himla skoj som alltid! Måste nog byta bort flera tisdagar, så jag kan visa killarna vart skåpet ska stå. Lyckades faktiskt sätta ett backhandskott i nätet ikväll, så jag är mer än nöjd.

Nu ska jag egentligen fortsätta att packa, men jag har fastnat framför en favoritfilm; Sova med fienden. Så den tänker jag se klart. Men sen har jag ju hela natten på mig att packa. Dags att ställa om till "rätt" dygnsrytm igen.

Kommentarer
Postat av: Maria

Va kul att spela igen! Och va bra att flyttandet går som smort :)

2010-01-26 @ 23:02:07
URL: http://ilovephilip.bloggspace.se
Postat av: Kaktusblomma

Vad schysst att få hjälp. Det går ju lite lättare då :)



kram

2010-01-27 @ 22:43:00
URL: http://kaktusnya.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0