Jag vill sjukanmäla mig

Nej, seriöst så vill jag inte det, men det är såååå typiskt att jag missar Småkronornas semifinalmatch mot USA i JVM i natt. Så typiskt att jag jobbar. Så någon vänlig själ som har mitt mobilnummer får mer än gärna hålla mig uppdaterad.

Lite svar på tal eller något sådant:

pim: Jag sa ju att jag struntade i plånbokens gnäll efter shoppingturen, så här lär det shoppas även i framtiden

Bitterfittan: Det var min brors lilltjej som fyllde 9 år dagen innan nyårsafton som vi firade idag.

ROXANNE: Kul att du gillade den! Enkelt snygg enligt mig!

Nej, nu ska jag äta lite kvällsmat innan jag sticker till jobbet


Kommentarer
Postat av: Zombie

Dumma typer att visa hockeyn på dum tid.

2010-01-03 @ 22:09:27
URL: http://blogg.aftonbladet.se/cyberzombie
Postat av: Kaktusblomma

Min son gick hem till en kompis i natt för att se matchen... Jag sover hellre, haha, men alla är vi olika. Synd att matcherna är overthere just för tidsskillnadens skull. Kram påre!

2010-01-04 @ 13:57:25
Postat av: pim

jag funderade på att gå upp. var vaken klockan 4 men nej och tur var väl det med tanke på resultatet.. vi får hålla oss till hv

2010-01-04 @ 19:54:49
URL: http://hvpim.blogg.se/
Postat av: Susanne

pim: Trots resultatet, så var det nog en sevärd match. Men som du sa; Tur att vi har HV! :O)

2010-01-04 @ 21:28:44
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0