Fredag förmiddag i Borlänge

Vi kom fram till Borlänge utan några missöden. Efter en stunds vandring i värmen, kom vi fram till vandrarhemmet. Vi är fyra tjejer som delar på rummet och vi har riktigt skoj ihop. Just vi fyra har inte träffats samtidigt sen Gatufesten i Sundsvall 2008.

Igår såg vi en hel del artister, men bäst för mig igår var Kent i alla kategorier. De är obeskrivligt bra live. Mycket svårslagna. FK fick även med mig på The Crooked Vultures, och de var mycket bra. Så där har ni gårdagens höjdpunkter för min del.

Nu ska vi ut och njuta av sol och titta runt lite i staden. Och sen tar musiken vid i eftermiddag igen. Idag ser jag fram emot att få se Hardcore Superstar, Nicke Borg Homeland, The Hives, ev Europe och The Ark.

Puss & Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0