Härlig sommarkväll

Kvällen har tillbringats i killens sällskap. Först kom han hem till mig och vi pratade och njöt av en kall öl på min balkong i värmen. Senare på kvällen gick vi ner till Ladan och tog en öl till och något litet att äta. MB mötte upp oss där. Det var skoj at träffa henne utanför hockeyvärlden, och vi fick en mycket trevlig kväll som avslutades på Twin City med ytterligare en öl eller två.

Måste säga att det är underbart att vara kär.

Vidare tar jag inget som helst ansvar för stavningen i detta inlägg eller dess meningsbyggnad. Jag berättade väl att vi drack mer än en öl? ;OP

Puss & Hej!

Kommentarer
Postat av: nilla

förutom att du missade ett t så var det nästan bättre än normalt. du kanske skulle dricka öl jämt? eller kanske inte :)

2010-07-14 @ 13:02:19
URL: http://hvpim.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ha ha haaa!

2010-07-14 @ 14:33:00
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0