Helt outstanding!

Gårdagen var toppen. Hur bra som helst! Efter att vi sett Carl Norén, tog vi en snabb sväng förbi vandrarhemmet. Sen gick vi ner till scenen där Hardcore Superstars spelade. Det var ösigt värre! Vilket drag! Precis som när jag såg dem i Sundsvall för två år sen, så tyckte jag att de var riktigt bra live och fick med sig publiken. Jag gillar dem skarpt!

Sen ställde jag och FK oss i havet och kollade på The Hives. VP stod längst fram och svettades. Jag och FK dansade oss framåt i havet. Det var också hur bra som helst och ösigt värre! En upplevelse jag inte velat missa.

Kvällens höjdpunkt då? Jo, de var helt suveräna! Även om jag blivit besviken på senaste skivan, så gjorde sig låtarna riktigt bra live. Och publiken var med från första sekunden. Makalöst bra! Ser fram emot att få se dem i Huskvarna om två veckor.

Nu väntar sista dagens musikupplevelser, även om det enda jag verkligen ser fram emot är Moto Boy.

Puss & Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0