Höstens träning klar

Inser att jag försummar min blogg ganska mycket numera. Inte bra och tråkigt för er som läser den, men jag känner inget överdrivet behov av att skriva av mig hela tiden, om det så bara är min vardag jag skriver om. Jag antar att jag lägger mycket av min energi på annat just nu.

Var i alla fall på spinning för första gången igår på ca 3 veckor. Alldeles för länge sen, men jag har verkligen inte haft något som helst motivation för träningen. Imorgon blir det pass igen, och så även på måndag. Om jag lyckas komma iväg något mera innan min semester är slut, det återstår att se. Men jag skulle nog behöva lite draghjälp helt enkelt.

Till hösten blir det sen tre fasta träningspass i veckan, så då har jag inte så stort val. På fredagar blir det Skivstång för JM. Det passet delar jag med en annan värd, men känner jag mig själv rätt, så kommer jag vara där flera av fredagarna som jag inte värdar. Gillar Skivstångspass eller Body Pump för er som lever i den vanliga träningsvärlden. Söndagar blir det Spinning Intensiv med AS. Jag har fått ett löfte om att ja gska plågas och pinas, så jag tar det som en morot. Han ska inte få vinna. Tisdagar ska jag sen återgå till att spela innebandy med mina arbetskamrater. Känner att jag dels vill vila lite från Skivstång/Spinning då jag värdat det passet 3 av 4 år på Friskis. Sen saknar jag innebandyn med arbetskamraterna vääldigt mycket. Så det ska bli en skojig omväxling.

Nej, nu måste jag lägga på en rem, för jag ska hem till mamma. Dels ska jag hämta hem Liten igen, men så ska jag även fira henne lite bättre idag, då hon fyllde år igår. Jag var förbi med en vacker blombukett i farten, men det var också allt. Hade gärna firat henne redan igår, men hon skulle ju inte fira dagen, så jag tog henne på orden och bokade träning som värd istället. SEn vänder brorsan, som vanligt, upp och ner på allt. Typiskt honom!  Men jag gillar dig ändå brorsan.

Nej, nu måste jag gå.
Bye my Darlings!



Amanda Jenssen - Amarula tree

Kommentarer
Postat av: Andromeda

Tre fasta träningspass i veckan låter som en ganska tuff ambition... Ha det så trevligt hos din mamma!

2010-07-20 @ 17:30:42
URL: http://blogg.aftonbladet.se/andromeda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0