Längtar.....

Men först: Nilla, det har med molntäcket som låg över staden i lördags att göra. Värmen stängs in och det känns mycket varmare ute än vad det kanske är, eftersom det blir så kvalmigt hett.

Att vara två människor med aktiva liv och fritidsintressen och sen försöka träffa någonstans i allt detta är inte alltid lätt. Våra semestrar ligger dessutom olika, så det är för en gångs skull mer än positivt att jag jobbar som jag gör, då jag är ledigt lite här och där. Nu är det en vecka sen jag och killen sågs, men så blir det. Han har varit iväg med sin mamma över helgen och besökt släkt norröver. Och förra helgen var jag på Peace & Love i Borlänge. Men om knappt två timmar kommer jag få den där efterlängtade kramen som jag saknat så i en vecka. Mys!

Puss & Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0