Mysig torsdag väntar

Idag ser jag fram emot en heldag med killen. Han dyker upp i eftermiddag, sen kommer han inte ur mitt grepp förrän imorgon typ. He heee..... Lyckliga mig!

Gårdagen spenderades med JE. Vi åt lunch, shoppade lite, vandrade runt på stan bara och fikade. Som alltid lika roligt och trevligt. Sen följde ett roligt men otroligt svettigt spinnpass med JM. Jag tog så pass mycket att det fannsinte en por på min kropp som inte svettades. Men JMs pass är så himla taggande. Ser verkligen fram emot att värda på hennes skivstångspass regelbundet i höst.

Svar på kommentar:
Andromeda: Mitt mål har alltid varit tre pass i veckan, så varannan vecka i höst kommer det bli så, vilket jag ser fram emot :O)

Nu ska jag röra på mig och göra något. Eller sova lite till kanske, så man är pigger när man ska gosa ;O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0