Ser semestern hägra

Oj! Inser att det gått flera dagar utan ett inlägg här. Fy mig! Kan meddela att jag mår fint. Jag har lyssnat på regn och åska och myst, då jag gillar åskväder. De har dock varit lite för korta, men man får nöja sig med det lilla. Sen har jag njutit av solen och ätit glass nästan var dag. Gott har det varit i alla fall!

Idag är jag inte riktigt pigger. Har sovit i över 9 timmar även om det inte varit i ett sträck. Nu har jag ätit ännu en gång och känner mig genast piggare. Skulle egentligen åkt hem till mamma i morse och vattnat hennes blommor, men jag tror bestämt att de klarar sig tills hon kommer hem om någon timme, om hon inte redan är hemma. Det regnade ju ordentligt i någon timme imorse.

Nu är det 4 jobbnätter som står på schemat, sen får man vara ledig i 5. Efter den lilla långledigheten, så är det bara 4 nätter kvar, sen går lilla jag på semester i 3 veckor. Helt otroligt nog, så är semestern fullspäckad. Ja, det känns så i alla fall. Bara 3 av 3 helger är bokade med något och två av dem med resor till andra städer. Hörde att man ska vila på semestern. Jo men visst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0