Snart så.....

Ja, inte blir det ofta ni får uppdateringar nu för tiden. Men bloggen känns inte som någon prioritet vilket egentligen är lite synd. Men jag känner samtidigt att jag inte har något att berätta. Jag berättar gärna om min vardag, det är ju det hela min blogg går ut på, men just nu känns det inte aktuellt. Så ni får ge er till tåls och få uppdateringar lite då och då istället. Vet att jag utlovat foton på ett inköp, men det har liksom inte blivit av att jag tagit mig i kragen och fixat det. En tröja har jag dock redan använt och det var hur snyggt och ledigt som helst. Bara att inse att jag kommer att förbli en fattig flicka varje gång jag varit inne på Free Fashion.

Annars längtar jag mest till semstern. Jag kan riktigt se den hägra runt hörnet då det endast är två nätter kvar att jobba. Så på fredag morgon är det jag som sover bäst av alla. Inser att jag skulle vilja dra ihop ett gäng på fredag och ta en öl. Måste ordnas! Sen ska jag vara ledig t o m 25 augusti, onsdagskvällen då det är över för denna gång. Men det är en del som ska hinnas med innan dess.

Vilket trevligt nonsensinlägg!
Puss & Kramizar

Kommentarer
Postat av: nilla

nonsens inlägg kan vara riktigt trevliga

2010-07-29 @ 10:48:42
URL: http://hvpim.blogg.se/
Postat av: Zombie

Min blogg håller på att somna in,det är väl för att man hänger på andra ställen nuförtin. ;)

2010-07-29 @ 15:27:54
URL: http://blogg.aftonbladet.se/cyberzombie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0